Σάββατο, 17 Ιουλίου 2010

"Φέτος (μόνο) ήταν σχέδιο εμπρηστών"


"Επειδή τους έχω σιχαθεί όλους πλέον γράφω αυτό το σημείωμα. Φέτος οι δημοσιοκάφροι με το που έσκασε η πρώτη πυρκαγιά στην Αττική κάνουν λόγο για εμπρησμό. Πέρσι έφταιγε μόνο η υπηρεσία πολιτικής προστασίας...



Πέρσι να θυμήσω, είχαν βρεθεί δεκάδες γκαζάκια σε διάφορες περιοχές απ' όπου εκδηλώθηκε φωτιά, αλλά ουδείς συγκινήθηκε. Δεν είχε συγκινηθεί ούτε η ίδια η κυβέρνηση που πλέον έβλεπε ότι το τέλος της είναι κοντά. Επειδή λοιπόν έχω βαρεθεί τις παπαριές, ότι με μια γόπα μπορεί να καεί ολόκληρη η βορειοανατολική Αττική, θέλω να εκφράσω την άποψη ότι όλες οι μεγάλες πυρκαγιές είναι έργο εμπρηστών. Ξένων, Ελλήνων, πασόκων, δεξιών, αριστερών, φασιστών, δεν ξέρω. Ξέρω όμως ότι πρόκειται για "επιστήμονες" που ξέρουν πως, που και πότε θα χτυπήσουν. Έχω προσωπική εμπειρία από τις περσινές πυρκαγιές διότι ήμουν 2 μέρες σε Ροδόπολη και Δροσιά. Ειδικά στην δροσιά η φωτιά δεν ήρθε ούτε από την Ροδόπολη που συνορεύει, ούτε από την Σταμάτα. Η Δροσιά κάηκε με ειδικό σχέδιο, σχεδόν με την χρήση... μοιρογνωμονίου, όταν καμιά φωτιά δεν έκαιγε τριγύρω, με τους "επιστήμονες" να βάζουν φωτιά 2 φορές μέσα στον οικισμό της Δροσιάς, 2 φορές να την προλαβαίνουν κάτοικοι και πυροσβεστική , ωστόσο η 3 προσπάθεια είχε επιτυχές για του εμπρηστές αποτέλεσμα. Αν θέλετε περισσότερες λεπτομέρειες είμαι στην διάθεσή σας, αν και νομίζω ότι πλέον δεν έχει νόημα τι έγινε πέρσι, αλλά τι κάνουμε τώρα και στο μέλλον. "

ΑΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

Share on Facebook