Τετάρτη, 21 Ιουλίου 2010

"Απαραδεκτοι οι ξενοδοχοι..."



"..και οι λοιποι ιδιοκτητες δωματιων...Αφου εκλεισα ΜΕ ΤΑ ΧΙΛΙΑ ΖΟΡΙΑ (λογω του οτι ειχα δελτια κοινωνικου τουρισμου), ενα δωματιο για διακοπες, και αφου εβαλα στην τραπεζα το ακριβες αντιτιμο για την κρατηση αυτη, ο φιλτατος ξενοδοχος με ενημερωσε 4 μερες μετα την πρωτη μας επικοινωνια, οτι τελικα δεν υπαρχει δωματιο για μενα και πως ειχε κανει λαθος γιατι δεν ειχε ...
κοιταξει το ...βιβλιαρακι του. Προφανως και ο εν λογω κυριος αποφασισε να δωσει το δωματιο σε καποιων ο οποιος δεν εχει δελτια και θα του τα σταξει κανονικα...Με εκνευριζει το γεγονος πως σκεφτομαι να κανω καταγγελια αλλα ειμαι σιγουρη πως θα πεσει στο κενο... Καποιοι που τοσα χρονια τωρα τρωγανε με χρυσα κουταλια μεσα απο τη τσεπη ΜΟΝΟ του Ελληνα, καθως οι ξενοι χρηζουν προνομιακων τιμων, συνεχιζουν να εχουν την αισθηση πως μπορουν να σε δουλευουν κανονικα...
ΕΛΕΟΣ ΠΙΑ...ΕΓΩ ΑΝ ΔΕΝ ΚΑΝΩ ΚΑΛΑ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΜΟΥ ΘΑ ΑΠΟΛΥΘΩ....Ολοι αυτοι γιατι συνεχιζουν να κανουν κακα τη δουλεια τους και να δουλευουν? Μποικοταζ στους απληστους ξενοδοχους ΤΩΡΑ!"

ΑΝΑΓΝΩΣΤΡΙΑ


---------


ΘΑ ΣΥΜΦΩΝΗΣΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΚΑΘΩΣ ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΚΑΤΟΧΟΣ Δ.Κ.Τ. ΟΠΟΥ ΕΧΩ ΤΗΛΕΦΩΝΗΣΕΙ ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ "ΚΛΕΙΣΜΕΝΑ" ΚΑΙ ΟΠΟΥ ΕΧΩ ΣΤΕΙΛΕΙ ΕMAIL ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ ΚΑΝΕΙΣ......
ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΦΑΝΕΣ Η ΚΟΡΟΪΔΙΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΗΝ ΑΝΕΧΤΟΥΜΕ ΑΛΛΟ.

ΑΝΑΓΝΩΣΤΡΙΑ

-------------------------------------------------------------------------------------

"Επειδή δεν είναι όλοι οι ξενοδόχοι ίδιοι θα ήθελα να σημειωθεί και η άλλη πλευρά.
Πήραμε τα εισιτήρια κοινωνικού τουρισμού 10/6, είχαμε ήδη αποφασίσει να πάμε Ζάκυνθο ( 8 άτομα), την επόμενη μέρα αρχίσαμε τα τηλέφωνα και βρήκαμε αμέσως δωμάτια σε ένα ξενοδοχείο στον Λαγανά για το διάστημα 11/7 με 18/7. Ακούγονταν όλα τόσο τέλεια από το τηλέφωνο που είχαμε αρχίσει να φανταζόμαστε που μπορεί να είναι η «παγίδα». Τελικά δεν υπήρχε τίποτα λάθος. Όλα ήταν άψογα. Όπως ακριβώς φαίνονταν στις φωτογραφίες από το site τους. Το καλύτερο ήταν στην συμπεριφορά τους. Όλοι φιλικότατοι και εξυπηρετικότατοι. Να σημειώσω επίσης ότι ενώ είχε πολύ κόσμο στην περιοχή, δεν αντιμετωπίσαμε κανένα πρόβλημα με τους τουρίστες που είχαμε διαβάσει ότι γίνονται φασαρίες. Ένα μεγάλο μπράβο στους επαγγελματίες του κλάδου!"

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ




Share on Facebook