Κυριακή, 18 Ιουλίου 2010

"Η επίθεση στον Ρεχάγκελ"


"Από την συνεντευξή του Χαλκιά στην SPORTDAY
Οταν ο Χαλκιάς ρωτήθηκε πώς γίνεται ο πιο σταθερός -πέρυσι- γκολκίπερ της χώρας να μην παίζει στο Μουντιάλ, είπε: «Είμαι υπερήφανος που συμμετείχα σε μεγάλες...
διοργανώσεις με την Εθνική. Για το ότι δεν αγωνίστηκα δεν μπορώ να απαντήσω εγώ, αλλά ο προηγούμενος προπονητής μας. Μπορεί να μην πίστευε εμένα. Δεν θεώρησα ποτέ ότι έπρεπε να δημιουργήσω κάποια κατάσταση επειδή δεν έπαιζα. Τώρα μπορώ να πω το ότι δεν με πίστευε ο κ. Ρεχάγκελ δεν μου δημιουργεί προβληματισμό. Θα με προβλημάτιζε αν ο συγκεκριμένος προπονητής με πίστευε! Και με αυτή την ευκαιρία θέλω να προσθέσω κάτι ακόμα. Εγώ που συμμετείχα και συμμετέχω σε αυτή την ομάδα θέλω να δηλώσω ότι οι επιτυχίες της Εθνικής από το 2002 και μετά οφείλονται κατά 90% στους Ελληνες παίκτες».

Και αφού κύριε Χαλκιά το ήξερες γιατί δεν είπες εγώ δεν πάω όπως το είχε κάνει ο ΣΤΟΛΤΙΔΗΣ.???

Στα προκριματικά που έπαιζες, με άλλον προπονητή ήμασταν???

Ο Τσιάρτας τα χώνει στον Ρεχάγκελ αλλά τα έχωνε και όταν έπαιζε στην Εθνική."
ANAΓΝΩΣΤΗΣ

Share on Facebook