Κυριακή, 18 Ιουλίου 2010

"Προσοχή, στο Grecotel της Κυλλήνης κυκλοφορεί ανώμαλος υπάλληλος"


"Παραθερίσαμε για μια εβδομάδα στο Grecotel Olympia Oasis στην Κυλλήνη, ξενοδοχείο 5 αστέρων το οποίο φυσικά είχα κλείσει μέσω Γερμανίας προ 5μήνου ώστε να μην πληρώσω καπέλο 40% επειδή είμαι έλληνας !!!

Τέλος πάντων, την Τετάρτη το μεσημέρι και ενώ κοίμιζα το μωρό ...
στο δωμάτιο, ερχόμενη η γυναίκα μου με το μεγάλο μου γιο είδε ένα από τα αυτοκινητάκια του golf που μετέφερε σκουπίδια να την πλησιάζει, και ο υπάλληλος που το οδηγούσε (φόραγε μπλε παντελόνι και λευκό μπλουζάκι, γύρω στα 40) αφού την είδε, πάρκαρε το αυτοκινητάκι, κατέβηκε και πήγε πίσω από έναν τοίχο μπροστά από άλλο δωμάτιο και άρχισε να αυνανίζεται !!!! Αυτά μέρα μεσημέρι, σε ξενοδοχείο που υπάρχουν μόνο οικογένειες ! Όταν τον αντιλήφθηκε η σύζυγός μου, αυτός την είδε, σταμάτησε την ασχολία του και εξαφανίστηκε.

Το βράδυ (8 μμ) ζητήσαμε το μάνατζερ τουGrecotel ώστε να του το αναφέρουμε και η ρεσεψιονίστ μας είπε ότι λείπει και θα το αναφέρει αυτή. Φυσικά, μέχρι το Σάββατο που φύγαμε ούτε φωνή, ούτε ακρόαση, και πάνω από όλα ούτε ένα συγνώμη από το ξενοδοχείο !!! Ευτυχώς δεν είδε τίποτα ο μεγάλος μου γιος (5 ετών) διότι τότε θα μπλέκαμε με μυνήσεις και σφαλιάρες !!!"

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ




Share on Facebook