Τετάρτη, 21 Ιουλίου 2010

"Απαράδεκτη τεχνική υποστήριξη HOL "


Σήμερα όπως και άλλες φορές εκει που είμαι μια χαρά στην σύνδεση μου και ανεβάζω άρθρα κανονικά στην σελιδα μου κάποιες στιγμές είναι αδύνατον να συνδεθώ να κάνω την δουλεια μου...



αυτό μπορεί να κρατήσει απο 3-8 λεπτά και μετά όλα μια χαρά! και μπορεί να επαναληφθεί όπως και Σήμερα 2-3 φορές μετά απο κάποια λεπτά!

το ενδιαφέρον είναι οτι εκείνη την στιγμή μέσω proxy μπορώ να μπω κανονικά και να κάνω την δουλεια μου αλλα αυτό δεν είναι η λύση!

ο provider μου είναι η HOL και όσες φορές καλέσω για το πρόβλημα θα κρατήσουν τα στοιχεία θα ρωτήσουν 3 πράγματα και θα μου πουν θα σας καλέσει ο τεχνικός αφού ελέγξει το πρόβλημα!

το θέμα είναι οτι εγώ χρειάζομαι τον τεχνικό ΕΚΕΙΝΗ ΤΗΝ ΩΡΑ και όχι όταν αυτοί αποφασίσουν να πάρουν τηλέφωνο!

την προηγούμενη φορά ο τεχνικός με κάλεσε μετά απο 13 ώρες όταν πλέον ήμουν σε εργασία και αρκετά χιλιόμετρα μακριά απο τον υπολογιστή μου!

Με την Vodafone όταν είχαν αυτοί το support πριν το δώσουν ολοκληρωτικά στην HOL είχα τον τεχνικό την ώρα που έπαιρνα τηλέφωνο να ελέγξει και να κάνει καθε απαραίτητη ενέργεια για να λύσει το πρόβλημα μου!

ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΑΙΣΧΟΣ απο μια μεγάλη εταιρεία που θέλει να τραβήξει πελάτες!

έχετε αντιμετωπίσει εσείς αυτό το πρόβλημα με την συγκεκριμένη εταιρεία?

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

----------------------------------------------------------------------------------

"Δεν έχω καμία σχέση με HOL, αυτό να σημειωθεί, αλλά είμαι της δουλειάς. Ο φίλος βιώνει σποραδικά προβλήματα στη σύνδεσή του, αλλά όπως τα περιγράφει δείχουν για κλασικό "μπούκωμα" της γραμμής. Στη περιπτωση που έχει ασύρματο modem/router να ελέγξει αν έχει "εισβολέα" και κατόπιν το pc του για κακόβοουλο λογισμικό. Αν είναι με καλώδια ethernet τότε κοιτάει απευθείας για κακόβουλο λογισμικό.

Ανέφερε Proxy, ποιον proxy; Αν παίζει με anonymizers παίζει με λάθος και έχει κάνει διαμπερές διαμέρισμα το pc του."

ANAΓΝΩΣΤΗΣ

-------------------------------------------------------------------------------------

"Πραγματικα εγω και αλλοι συνδρομητες της hol αντιμετωπιζουμε προβληματα με τις συνδεσεις στη συγκεκριμενη εταιρια.
Παντα εψαχνα την καλυτερη ευκαιρια και επιλογη για να φυγω απο τον ΟΤΕ και πιστευα οτι την βρηκα στη hol.
Εχει καλη συνδεση, γρηγορη και στην περιοχη μου αυτονομη (θεωρητικα)
Εκανα τρεις συνδεσεις σε σπιτι, μαγαζι και πατρικο.
Οντως υπαρχουν καποιες στιγμες που ολα νεκρωνουν αλλα δεν εχω επικοινωνησει μαζι τους γιατι απλα δεν ειναι το internet μερος της δουλειας μου.
Στο μαγαζι ομως υπαρχει προβλημα γιατι εκτος του internet κολλαει και το σταθερο τηλεφωνο με αποτελεσμα να μην μπορουμε να παρουμε παραγγελειες (εστιατοριο) και οι πελατες να αναγκαζονται να παιρνουν 3 και 4 φορες τηλεφωνο μεχρι να βγει η γραμμη χωρις να πεσει.
Οσο για την εξηπηρετηση στο τεχνικο τμημα, οντως οταν στις αρχες τους χρειαζομουν για τον τροπο συνδεσης και τετοια παρομοια θεματα, περιμενα παρα πολλες ωρες εως και μερες μεχρι να με παρουν αυτοι.
Δεν ειμαι κατά της συγκεκριμενης εταιριας και πιστευω οτι και αυτη και ολες οι αλλες χρειαζονται για τον ανταγωνισμο!
Απλα γραφω γιατι ξερω οτι τα διαβαζουν και ελπιζω να προσπαθησουν να βελτιωθουν γιατι με τιποτα δεν ξαξαγυριζω στον ΟΤΕ."

ANAΓΝΩΣΤΗΣ
--------------------------------------------------------------------------------
"Επειδή τα χα (και συνεχίζω να έχω) ψάξει,
και επειδή είδα και βλέπω τις αθλιότητες των διαφόρων εταιριών, και στο πως λειτουργούν. Συνήθως οι εναλακτικοί πάροχοι για να γλειτώσουν χρήματα έχουν ανειδήκευτους στην υποστήρηξη τους (πχ απόφοιτους ΙΕΚ) που δεν έχουν σχέση με το αντικείμενο, και οι οποίοι μετά τις 10 απαντήσεις που ξέρουν παπαγαλία καταγράφουν το πρόβλημα και το στέλνουν στους κανονικούς τεχνικούς.

Κανείς τους (πέρα απο τον ΟΤΕ εν μέρει) δεν είναι σε δυνατότητα να καλύψει ότι λέει (ωχ τι κρίμα που η κάθε οπτική ίνα που μας είχαν πρίξει δεν μπορεί να σηκώσει ούτε το 1% του φόρτου κάθε εταιρίας), οπότε τα προβλήματα είναι λογικά.

Όσο γι αυτόν που λέει ότι δεν γυρίζει ξανά στον ΟΤΕ τότε, κακό του κεφαλιού του θα λεγα. Δε ξέρω αν θυμούντε οι παλιοί, το μεταπτυχιακό στη ραδιοηλεκτρολογία που είχε δημιουργηθεί ειδικά για τις ανάγκες του ΟΤΕ για να έχει τεχνικούς.

Όχι, δεν κάνω διαφήμηση στον ΟΤΕ, τον θυμάμαι μια εποχή που είχε τρελά προβλήματα, και δε σήκωνε τίποτα το δύκτιο του όμως αναβαθμήστηκε και μπορεί να παρέχει ότι υπόσχετε. Δεν κοιτάνε πως θα φέρουν εμπορικά πακέτα να μαζέψουν κόσμο, κοιτάνε πριν κάνουν κάτι να μπορεί να το σηκώσει το δύκτιο τους.

Τώρα οι επιλογές και οι δοκιμές δικές σας. Εγώ πάντα είχα μια χαρά τηλέφωνο απο τον ΟΤΕ και τα τελευταία 2,5 χρόνια και ίντερνετ, όταν ο οποιοσδήποτε γνωστός μου έχει εναλακτικό πάροχο έχει πάρα πολλά προβλήματα."

Αναγνώστης
Share on Facebook